estrellazboncak42
|
Geplaatst: 20-12-2018 08:32:19 Onderwerp: adidas sobakov sesame |
|
|
Ze adidas nmd trail pk x white mountaineering zeggen dat sommige dingen gewoon te mooi zijn om waar te zijn. Ik was absoluut vol ongeloof toen ik voor het eerst de nieuwe op voetbal geïnspireerde schoen van adidas zag: de adidas Sobakov. De schoen is alles van mijn wildste schoendromen, behalve dat ik niet droom. Deze kicks zijn de echte deal en daarom denk ik dat ze de beste lifestyle-schoenen voor voetbal zijn waar adidas vanaf nu mee uit de voeten is.
De adidas yeezy boost 350 v2 butter strepen zijn natuurlijk wat je aantrekt. Hun inspiratie komt voort uit geen andere bron dan een van de klassiekste schoenplaten van voetbal: de adidas Predator Precision.
Zoals je je adidas sobakov sesame zult herinneren, heeft adidas onlangs deze cleat heruitgegeven en een lifestyle-optie aangeboden met een Boost-zool. Hoewel velen van jullie, inclusief ikzelf, het niet erg vinden om de Predator UltraBoost in onze collectie te hebben, zouden we niet verkeerd zeggen dat we niet veel missen in plaats van een troost, de nieuwe Sobakov is de echte prijs.
Tussen adidas schoenen zx flux de Predator UltraBoost en de Sobakov moet je toegeven dat de UltraBoost er altijd uitziet als een voetbalschoen. De Sobakov daarentegen is subtieler in zijn inspiratie en heeft daarom het potentieel om niet alleen aantrekkelijker te zijn voor meer mensen, maar ook om veelzijdiger te zijn in de keuze van outfits.
https://www.tofstesneakers.com/ |
|